sobota, 4 lutego 2017

Fasolowe love

Ostatnio wjechało u nas fasolowe ciasto. Wydaje mi się, że jest ostatnio nawet dość modne. Nic dziwnego, jest zdrowe i pyszne. Fakt, możemy sprawić, że będzie bombą kaloryczną, jeśli dodamy cukier, mleczną czekoladę itp., ale w tym cieście są użyte same zdrowe zamienniki :-)

W jednej misce zblendowałam fasolę (2 puszki czerwonej) a następnie dwa banany. Do drugiej miski dałam roztrzepane jajka, ciemne kakao (3 łyżki), olej kokosowy (3łyżki), łyżkę miodu, łyżeczkę sody i łyżeczkę proszku do pieczenia. Następnie składniki z dwóch misek umieściłam w jednej, wymieszałam i wylałam do sylikonowego pojemniczka. Włożyłam do nagrzanego piekarnika (170 stopni) na godzinę.
Polewę można zrobić z oleju kokosowego, ciemnego kakao i miodu.


 W sam raz na zbliżające się Walentynki - pysznie i zdrowo <3







Przepis skradłam mamie :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz