niedziela, 14 sierpnia 2016

Niesamowita metamorfoza Pauli



Uwaga! Spora dawka motywacji i inspiracji! ;)







Kilka tygodni temu rozpoczęłam swoją pracę na recepcji w jednej z siłowni. Przez siłownię przewija się mnóstwo osób i można na niej spotkać prawdziwą inspirację. Pewnego razu zaczęłam rozmawiać z dziewczyną, która jak się później okazało straciła aż 38 kg! Niemożliwe? A jednak! Uważam, że jest niesamowitą inspiracją, dlatego poprosiłam ją o przesłanie mi kilku zdjęć i opisanie swojej przygody z odchudzaniem.
Teraz kilka słów od Pauli:
Cześć wszystkim, mam na imię Paula, mam 16 lat. Chciałabym opowiedzieć wszystkim niedowiarkom i osobom, które nie znalazły jeszcze motywacji do działania o swojej przemianie i walce. Walce z samą sobą i trudnym problemem wśród osób starszych jak i w moim wieku jakim jest otyłość. Więc moi drodzy, w wieku 15 lat moja waga przekroczyła 100 kg, przy wzroście 166 cm to jest już troszkę stan krytyczny, nie mówię, że to stało się 'ot tak', bo podjadanie i niezdrowy styl życia był dla mnie codziennością
😉
Aż w grudniu zeszłego roku powiedziałam sobie "dość". Jak 15-letnia dziewczyna może się tak zapuścić.😉 Wylewanie ostatnich potów na siłowni,czasem nawet dwa razy dziennie, łzy, trzymanie diety, picie dużej ilości wody spowodowały, ze po 7 miesiącach ważę 38 kg mniej.
Był y tez takie osoby, które mnie motywowały w mojej przygodzie, była ich naprawdę garstka, ale im najbardziej chciałabym podziękowac


104 kg na wadze 1 stycznia 2016 roku, postanowiłam iść na siłownię. Początkowo czułam się nieswojo-wysportowani ludzie, wszyscy z w miarę normalnym ciałem.
Wchodząc pierwszy raz tam widziałam, że każdy zwraca na mnie uwagę - te dziwne spojrzenia jeszcze bardziej motywowały mnie do pracy. Na samym początku rówieśnicy mówili: "po co ty tam idziesz, skoro i tak będziesz jadła", no i troszeczkę się pomylili

Tkanka tłuszczowa spadła i teraz wynosi około 30%.
Jestem teraz zupełnie inną dziewczyną, pewną siebie przede wszystkim 👋🏻😇
💗

Od stycznia zaczęłam swoją walkę, którą kontynuuje do dziś 👋🏻💪🏻


Paula przed:   




Różnica jest ogromna!!!






Paula teraz:





Więcej zdjęć znajdziecie na: wrobelpaula
Zdjęcia wyrażają dużo więcej niż słowa. Wielokrotnie ciężko jest uwierzyć w tak wielką przemianę, ale widziałam na własne oczy. Paula bywa na siłowni dwa razy dziennie, przynosi ze sobą przygotowane wcześniej posiłki, na siłownię dojeżdża 6 km na rowerze w jedną stronę. Te zdjęcia i ta historia są przykładem tego, że jeśli się naprawdę chce to można :)

5 komentarzy:

  1. Gratulacje :D jestem pod ogromnym wrażeniem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super przemiana, świetnie wyglądasz :)
    Obserwuje I zapraszam do mnie: www.fancycares.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń