sobota, 28 listopada 2015

Woda strukturalna - co to takiego?

Zapewne wiele z Was wie, że spore korzyści niesie za sobą picie wody z cytryną czy octem jabłkowym, ale czy wiecie, że dużo zdrowia może podarować nam woda strukturalna? Co to takiego?

To woda zamrożona a następnie odmrożona. Niektórzy twierdzą, że przed zamrożeniem powinna być zagotowana i ostudzona a nie poddana procesowi mrożenia bezpośrednio po nalaniu jej z kranu. Myślę, że wynika to z faktu, iż wiele osób nie tyka się wody z kranu, ja osobiście często po nią sięgam.
Możemy wodę zamrozić całkowicie albo częściowo - gdy na powierzchni pojawi się już zamrożona pokrywa, należy ją przebić i zlać wodę do pojemniczka, butelki czy dzbanuszka. Taki efekt uzyskamy po jakichś 2,3 godzinach, jeśli w naszej zamrażarce panuje temperatura 4 stopni Celsjusza.
Dlaczego akurat warto pić tak "przygotowaną" wodę? Ponieważ jest ona bardzo zbliżona do wody, która znajduje się w naszym organizmie a wiadomo nie od dziś, że to co naturalne jest dla nas dobre. Taką wodę znajdziemy również w warzywach i owocach. Picie dużej ilości wody wpływa pozytywnie na nasz organizm, może warto sięgnąć po właśnie taką? Podobno ma cudowny wpływ na nasze samopoczucie (warto sięgnąć po nią rano na czczo - na dzień dobry!), pozytywnie wpływa na nasz wygląd zewnętrzny i spowalnia procesy starzenia. Warto poczytać opinie, ja o takim sposobie picia wody dowiedziałam się od mamy, której z kolei poleciła koleżanka.


To co, próbujemy? Słyszeliście już o tym? :)


5 komentarzy:

  1. Nie tylko słyszałam ale i piłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjedziesz do domu to pogadamy :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że warto pić taką wodę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja pierwsze słyszę. I jestem ciekawa czy rzeczywiście daje jakieś pozytywne efekty.

    OdpowiedzUsuń